Politica de retur

Incercam sa descriem cat mai atent fiecare produs de pe site si de asemenea  sa iti raspundem cu promptitudine la toate intrebarile. Cu toate acestea, se intampla uneori sa doresti returul unor produse. In astfel de conditii trebuie sa stii ca legea romana te protejeaza: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".

Am anticipat putin mai jos cateva dintre intrebarile tale:

Cat timp am la dispozitie sa returnez produsele?
Din momentul primirii coletului, ai la dispozitie 14 zile sa returnezi produsele comandate. Inainte sa le trimiti insa, te rugam sa ne anunti telefonic in maxim 4 zile lucratoare.

Ce conditii trebuie sa respecte produsele, pentru a putea fi returnate?
Nu uita sa expediezi produsele exact asa cum le-ai primit: sa fie curate  si sa nu prezinte semne de purtare. In caz contrar, vom fi nevoiti sa iti refuzam returul. Inlocuirea este posibila o singura data pe comanda.

Pot inlocui produsele comandate cu altele din magazin?
Sigur ca da. Daca vrei acelasi produs, dar o alta marime, singura conditie este sa existe marimea dorita pe stoc. 
Daca vrei sa inlocuiesti produsul cu un altul din magazin, se poate si acest lucru, dar bineinteles, cu achitarea diferentei de pret. 

Doresc returul banilor. Care este procedura?
Daca doresti sa iti primesti contravaloarea produselor comandate inapoi, te rugam sa notifici acest lucru telefonic.
Restituirea banilor se face exclusiv prin transfer bancar. Pentru aceasta va fi nevoie sa ne trimiti, odata cu produsele, Contul IBAN (24 caractere) in care vrei sa se faca plata. In maxim 14 de zile de la primirea bunurilor, vei primi banii in cont si un mesaj de confirmare de la noi.
Nu este posibila returnarea banilor in sistem ramburs.

Cum fac returul?
In cazul in care optezi pentru o inlocuire, vom trimite noi curierul direct la tine.
Daca doresti rambursarea contravalorii produselor, te rugam sa le expediezi in starea in care le-ai primit, prin firma de curierat FAN COURIER si sa achiti costul returului. Coletele cu ramburs nu vor fi acceptate si se vor intoarce la expeditor. 
Ne asumam intreaga responsabilitate pentru procedura de retur si poti conta pana la capat pe corectitudinea noastra. Insa pentru a-ti putea accepta returul, te rugam sa acorzi atentie conditiilor de mai sus si respecti toti pasii indicati de noi.

Procedura de returnare în afara teritoriului României

1. Anunți returul, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, la numarul de telefon +40 755755700 .
2. Te rugam sa returnezi comanda, prin Poșta Națională.

* Cheltuielile legate de transportul retururilor, cât și a comenzilor alese în schimbul acestora din afara teritoriului României vor fi suportate de către client.

DECLINAREA RESPONSABILITATII

Continutul site-ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) sunt proprietate a SOFA RECON S.R.L. si a partenerilor sai si a fost alcatuit in stransa colaborare cu furnizorii produselor prezentate. Din acest motiv, SOFA RECON S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in magazinul nostru, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia noastra de catre furnizorii fiecarei marci. De asemenea imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele efectiv livrate pot diferi de imagini in orice mod (culoare, accesorii, aspect etc. ). Va rugam sa tineti cont ca majoritatea fotografiilor de produs sunt filmate in conditii ideale de lumina si prelucrate computerizat pentru un plus de calitate a imaginii, de asemenea modelele folosite au dimensiuni ideale si pot fi filmate in produse executate special pentru dimensiunile persoanei respective.

IE Nationala nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate. Din acest motiv, SOFA RECON S.R.L. isi asuma dreptul de a nu onora comanda in cazul in care respectivul produs nu mai este disponibil in oferta curenta a furnizorului.

SOFA RECON S.R.L. nu raspunde de eventualele defectiuni ale produselor cumparate in cadrul magazinului virtual. Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta in maximum 14 zile de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare. in cazul in care produsele nu se pot livra sau sufera defectiuni pe timpul livrarii, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor incasate deja de SOFA RECON S.R.L., dar nu si alte despagubiri. Fiind de acord cu acest document, clientul isi asuma in totalitate aceste riscuri.

 

Adresa de returnare:
SC SOFA RECON SRL
Str. Daniel Barcianu, nr. 36, sect 3, Bucuresti

0755755700


Top